środa, 17 lutego 2016

Leo Messi

Cześć dziś autograf  Leo Messiego jest to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie,jak nie najlepszy.
Zdobył wszystko poza mistrzostwem świata najbliżej tego osiągnięcia był w 2014 roku.
Razem z Suarezem i Neymarem tworzy fantastyczne trio.Jest piłkarzem jednego klubu strzelił ponad 300 bramek,na pewno jest już legendą.
Zdjęcia:


Autograf zdobyłem w bardzo łatwy ,ale zaskakujący sposób.
Czekałem 2 miesiące.
Autograf jest dla mnie  bardzo ważny.

Trochę zawiodłem się waszą aktywnością dlatego konkurs na najaktywniejszą osobę na moim blogu.
Będzie tak co miesiąc.
Co do pytań nie było czekam na pytania za tydzień.
O blogach do polecania dziś  nic ale jak ktoś chce żebym go polecił trzeba napisać adres bloga #blog#polecam  

     

5 komentarzy:

  1. Szczerze gratuluję i zazdroszczę, taki graf ps.dodam Cię kiedy będę miał dostęp do bloga i mam jedno pytanie pisales na prv. Adres Messiego czy do fc Barcelony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w pewnym sensie na adres Barcelony ale nie do końca nie mogę zdradzić sposobu ponieważ chciałbym jeszcze kilka autografów od piłkarzy Barcelony a sposób jest bardzo efektowny zreszta jak widać

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:)poszukam

      Usuń
  2. Gratki :D
    futbolove-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :D
    futbolove-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń